Otsite võimalust muuta oma suhtlemisoskused edukaks karjääriks? Müügijuhi amet on see, kus edu sõltub teie oskusest pidada läbirääkimisi ja luua pikaajalisi suhteid klientidega. Te ei paku lihtsalt toodet; analüüsite turgu, tuvastate vajadusi, hindate konkurentsieeliseid ja juhite klienti enesekindlalt ostuni. See amet ei ole mitte ainult nõutud, vaid pakub ka karjäärivõimalusi turunduse, juhtimise ja strateegilise arengu valdkondades.
ÕPPEKAVA RÜHM
Valdkond: Ärindus, haldus ja õigus;
Suund: Ärinduse ja haldus;
Rühm: Tööoskused.
ÕPPEKAVA KOOSTAMISE ALUS
Müügiesindaja, tase 5, kutsestandard.
Müügikorraldaja, tase 5, kutsestandard.
KOOLITUSE EESMÄRK
Eesmärk on koolitada spetsialiste, kes suudavad müügiprotsessi tõhusalt juhtida, tagades ettevõtte kasvu ja klientide vajaduste rahuldamise.
KOOLITUSE TULEMUS
Koolituse lõppemisel õpilane:
Kujundab ja laiendab kliendibaasi
Arendab ja rakendab turundusstrateegiaid
Haldab kliendikommunikatsiooni
Planeerib ja optimeerib müügiprotsesse
Korraldab koolitusi ja coachingut töötajatele
Viib läbi põhjalikku klientide segmenteerimist
Analüüsib turuolukorda kompleksselt
Kasutab tipptasemel digitaalseid ja analüütilisi tehnoloogiaid
Ehitab ja tugevdab pikaajalisi partnerlussuhteid võtmeklientidega
Optimeerib ja täiustab sisemisi protsesse ja müügistrateegiaid
Viib läbi läbirääkimisi
Koostab detailseid aruandeid ja esitlusi
Valdab edukate müügitehnikate oskusi mis tahes toote müümiseks
SIHTGRUPP
Kõik, kes alles alustavad oma teekonda müügis ja soovivad omandada tugeva teadmistebaasi ning praktilisi oskusi. Spetsialistid, kes püüavad müügi- ja turundusstrateegiaid koordineerida, et saavutada paremaid tulemusi. Professionaalid, kes soovivad täiustada oma meetodeid, õppida uusi tehnikaid ja tõsta oma tõhusust klientidega töötamisel.
TINGIMUSED KOOLITUSE ALUSTAMISEKS
Keskharidus
KOOLITUSE ÜLDINE MAHT
Õppe kogumaht on 160 akadeemilist tundi, neist:
- 100 akadeemilist tundi on teoreetilist õpet,
- 30 akadeemilist tundi praktilist õpet,
- 30 akadeemilist tundi iseseisvat tööd.
Teoreetiline koolitus hõlmab loenguid, kus selgitatakse müügi olulisi aspekte, arutelusid kogemuste ja vaadete jagamiseks ning situatsioonide modelleerimist, et harjutada suhtlemist klientidega ja lahendada probleeme.
Praktiline koolitus hõlmab suhtlemise modelleerimist klientidega, äriliste esitluste läbiviimist, läbirääkimiste simuleerimist, edulugude ja probleemsete näidete analüüsi ning meeskonnatööd tõhusate lahenduste ja lähenemisviiside leidmiseks.
Iseseisev töö hõlmab õppe- ja analüüsimaterjalide uurimist, praktiliste ülesannete täitmist, teabe otsimist ja kogumist individuaalprojektide väljatöötamiseks ning teoreetiliste küsimuste läbivaatamist teadmiste kinnistamiseks.
ÕPPESISU
Moodul 1. Müügi strateegiline juhtimine
- Administratiivne juhtimine ja planeerimine
- Müügistrateegia väljatöötamine ja rakendamine vastavalt turu olukorrale
- Kliendile unikaalse väärtuspakkumise loomine
- Võtmetähtsusega partnerite juhtimine ja koostöö turustajatega
- Finantsarvestus. Müügiosakonna töötajate palgafondi kujundamine
- Eesmärkide seadmine ja põhinäitajate (KPI) täitmise kontroll
- Tootepordi optimeerimine vastavalt turu nõudlusele
Moodul 2. Kliendite leidmise ja kaasamise tehnikad
- Aktiivsete kliendileidmise meetodite kasutamine, sealhulgas külmkõned ja müük telefoni teel
- Uute klientide ja müügikanalite otsimine
- Skriptide kasutamine ja tõhusate äripakkumiste koostamine
- Ärikirjavahetuse juhtimine e-posti ja sõnumirakenduste kaudu: selgete ja loogiliste tekstide koostamine
Moodul 3. Müügietapid
- Kontakti loomine
- Vajaduste määratlemine
- Toote esitlemine
- Vastuväidete käsitlemine
- Tehingu lõpetamine
Moodul 4. Läbirääkimiste ja tehingute sõlmimise oskused
- Raskete läbirääkimiste läbiviimine ja keeruliste olukordade ületamine
- Edukate tehingute sõlmimine B2B ja B2C segmentides
- Koosolekute ja struktureeritud esitlustehnikate läbiviimise meetodid
Moodul 5. Kliendisuhete juhtimine ja CRM
- Pikaajaliste suhete loomine ja hoidmine võtmeklientidega’
- CRM-süsteemide kasutamine andmete haldamiseks ja klientide analüüsimiseks
- Kliendiürituste korraldamine ja omnikanalilise kommunikatsiooni juhtimine
- Lojaalsuse suurendamine ja klientide hoidmise programmide rakendamine
Moodul 6. Finantsplaneerimine ja tõhususe analüüs
- Eelarve haldamine ja müügi kasumlikkuse hindamine
- Investeeringu tasuvuse (ROI) arvutamine ja finantsplaneerimine
- Finantsaruannete koostamine ja peamiste tulemusnäitajate haldamine
Analüüsimeetodite rakendamine müügiosakonna kasumlikkuse suurendamiseks
Moodul 7. Kaasaegsete tehnoloogiate kasutamine müügis
- Automaatikavahendite ja tehisintellekti kasutuselevõtt
- Suurte andmehulkade (big data) kasutamine müügiprognooside ja analüüsi jaoks
- Digitaalne transformatsioon ja e-müügistrateegiate väljatöötamine
- Veebikanalite ja sotsiaalmeedia kaudu müügi toetamine ja edendamine
Moodul 8. Emotsionaalne intelligentsus ja stressijuhtimine
- Emotsionaalse vastupidavuse arendamine ja stressiolukordade juhtimine
- Emotsioonide äratundmine ja kasutamine professionaalsete eesmärkide saavutamiseks
- Suhete konfliktide juhtimine ja meeskonna ühtekuuluvuse suurendamine
Moodul 9. Aja juhtimine ja isiklik tõhusus
- Aja planeerimise meetodid: Eisenhoweri maatriks ja muud tööriistad
- Prioriteetide haldamine ja tööprotsesside organiseerimine
*Teemade käsitlemise järjekord võib muutuda. Teemade järjekord määratakse kindlaks õppeplaaniga, mis antakse õpilasele enne koolituse algust.
LEKTORI KVALIFIKATSIOON
Kõrgharidus, töökogemus õpetataval alal ja töökogemus õpetajana.
SOOVITATAV MATERJALID
1. Riigi Teataja – seadusandlus, teemakohased normatiivaktid.
2. Müügijuhtimine. Tõnu Ots 2021
3. Kliendisuhete juhtimine ja CRM Jüri Kaljundi 2019
4. Müügipsühholoogia Peep Laja 2020
5. Eduka müügi saladused. Urmas Purde 2022
6. Müügimeeskonna juhtimine. Kairi Pauskar 2018
7. SPIN Selling. Neil Rackhamn 2019
8. Sales Management. Simplified.: The Straight Truth About Getting Exceptional Results from Your Sales Team. Mike Weinberg. 2018
ÕPPEPROTSESS
ÕPIKESKKOND JA ÕPPEVAHENDID
Bi-Info õppekeskuse õppeklassid asuvad Tallinnas aadressil Vilmsi 47. Kõik kasutatavad õppeklassid vastavad tööohutuse ja töötervishoiu nõuetele, nad on piisava valgustusega, üldventilatsiooni ja konditsioneeridega. Õppeklassid on varustatud kaasaegsete õppevahenditega ( ekraan, dataprojektor, arvuti, tahvel jne). Õpperuumides on Internet, WI-Fi on koolitusel osalejatele tasuta. Mugavaks pikaajaliseks viibimiseks on õppekeskuses olemas abiruumid – garderoob, tualetid, köögiblokk kohvimasinaga, soe ja külm vesi, mikrolaineahi toidu soojendamiseks, nõudepsumasin, nõud ning kohvi- ja teetarvikud. Õppekeskuse lähedal on mõned ühistoitlustusettevõtted ja toidukauplus.
Õppekeskus asub liftita hoone teisel korrusel. Piiratud liikumisvõimega isikutele eraldi sissepääsu ei ole, kuid teatud juhtudel võime korraldada kursused mugavamas kohas või online’is. Palun pöörduge meie poole selle probleemi lahendamiseks.
Lokaut olukorra puhul ja muude vääramatu jõu asjaolude korral või kokkuleppel Õppekeskusega võib õppetöö osaliselt toimuda distantsõppena (ZOOM, MS, TEAMS).
ÕPPEMEETODID
Kursus on üles ehitatud teoreetiliste ja praktiliste õppuste vormis, mis on ühendatud õppekava teemade kaupa. Õppemeetodid: aktiivsed loengud, diskussioonid, rühmatööd, situatsioonide modelleerimine ja lahendamine, rolliülesanded, vajaduse korral töö temaatilise tarkvaraga.
ÕPPEMATERJALID
Õppejõu algatusel võidakse koolituse ajal anda õpilastele jaotusmaterjale paberil ja/või elektroonilisel kujul, videomaterjale ja/või õppefilme. Õppematerjalid on kõikidele õpilastele tasuta.
Enamikul juhtudel võivad õpilased teha foto- ja videosalvestusi, kui see ei lähe vastuollu õpetaja nõudmistega autori materjali konfidentsiaalsuse tagamiseks.
HINDAMISMEETODID JA KOOLITUSE LÕPETAMISE TINGIMUSED
Õppetöö käigus täidavad õpilased praktilisi ja situatsiooniülesandeid või iseseisvaid ülesandeid, saades nende kaudu õpetajalt suulist või praktilist tagasisidet.
Praktilist koolitust hindab iga päev koolitaja. Hindeid antakse sooritatud praktiliste tööde eest koolitus päevikus. Hindamissüsteem: suurepärane (5), hea (4), rahuldav (3), mitterahuldav (2). Mitterahuldava hinde korral on õpilane kohustatud seda kokkuleppel koolitajaga parandama.
Lõputunnistusele lubatakse üliõpilased, kes on osalenud vähemalt 75% kursusest, on saavutanud kavandatud õpiväljundid ja kellel ei ole õppepäevikus mitterahuldavaid hindeid.
Õppetöö lõpul sooritab õpilane kokkuvõtva atestatsioonina eksami:
– teoreetilise testi paberkandjal või elektroonilisel kujul.
– praktiline ülesanne, mis näitab kandidaadi oskusi.
Lõpueksam loetakse sooritatuks, kui õpilane on õigesti vastanud vähemalt 80% testiküsimustest ja sooritanud praktilise ülesande hindega “rahuldav” või kõrgem.
VÄLJASTATAVAD DOKUMENDID
Õpilastele, kes on võtnud osa õppetööst 75% ulatuses ning kes on saavutanud õppekavas kehtestatud tulemused ja edukalt sooritanud atesteerimise, antakse välja vastav Tunnistus.
Õpilastele, kes on võtnud osa õppetööst vähemalt 50% ulatuses, kuid ei ole läbinud õppetööd õppekavas nõutud mahus või ei ole sooritanud atestatsiooni ning ei ole saavutanud õppetöös ettenähtud tulemusi, väljastatakse päringu korrral Tõend õppetööst osavõtu kohta, näidates ära läbitud õppemahu.
KOOLITUSE HIND JA REGISTREERIMINE
HIND: 1980 € + KM
Kui tasute koolituse eest eraisikuna, siis saate paluda tulumaksu tagastust.
REGISTREERIMINE
Koolitusele saate registreerida, kasutades üht allpooltoodud võimalustest:
1) kursuse registreerimisvormi küljetulbal.
2) e-postiga aadressile bigkoolitus@gmail.com
3) helistades numbrile +372 507 36 42
Registreerimiseks tuleb tingimata näidata järgmised andmed:
- Õpilase ees- ja perekonnanimi
- Isikukood (EV mitteresidendid ja isikukoodi mitteomavad isikud märgivad sünnikuupäeva).
- Kursuse nimetus
- Õppekeel
- Õppetöö alguse kuupäev
- Kontaktandmed: telefon, õpilase või teda esindava isiku meiliaadress.
LISATEENUSED
Parkimine Torupilli Selveri juures – “Pargi & reisi“. Tingimustega saate tutvuda siin >>
*Korraldaja jätab endale õiguse teha vajaduse korral muudatusi õppekavas ja tunniplaanis.