Otsite võimalust muuta oma suhtlemisoskused edukaks karjääriks? Müügijuhi amet on see, kus edu sõltub teie oskusest pidada läbirääkimisi ja luua pikaajalisi suhteid klientidega. Te ei paku lihtsalt toodet; analüüsite turgu, […]
Kursus on mõeldud juba töötavate spetsialistide kvalifikatsiooni tõstmiseks. Tänapäevastes tingimustes, kus reeglid pidevalt muutuvad, majandus on ebastabiilne ja ärijuhtimisel esineb palju riske, muutub kindlustusprogrammide valik ja haldamine kriitiliselt oluliseks iga […]
See kursus on mõeldud neile, kes soovivad omandada sekretäri, administraatori või referendi ameti meditsiiniasutustes. Kursuse läbimisel saate spetsialistiks, kes tagab organisatsiooni ja administratiivse toe. Te oskate hallata dokumentatsiooni, töödelda telefonikõnesid, […]
See kursus on mõeldud neile, kes unistavad tööst turismifirma spetsialistina, soovivad omandada uue ameti või parandada oma professionaalset taset ja konkurentsivõimet ÕPPEKAVA RÜHM Valdkond: Ärindus, haldus ja õigusSuund: Ärinduse ja […]
Klienditeeninduse spetsialist suhtleb nii olemasolevate kui ka potentsiaalsete klientidega, informeerides neid ettevõtte toodetest või teenustest, tuvastades nende vajadusi, lahendades konflikte, teostades müüki, dokumenteerides teenindusprotsessi, tehes finantsarvutusi, täites esmaseid finantsdokumente, osaledes […]
Kursusel saate teada tollikoodeksi nõuded deklareerimisele, õpite kaupu deklareerima, arvutama tariife, vormistama saatedokumente, töötama deklareerimisega seotud elektroonilistes keskkondades, koostama aruandlust. ÕPPEKAVA RÜHMValdkond: Teenindus; Suund: Turvateenused; Rühm: Vara- ja isikukaitse. ÕPPEKAVA […]
Oma äri avamine annab teile võimaluse teostada oma ideid, saavutada finantsiline ja karjääriline sõltumatus. Õppeprotsessi käigus omandate oskused äri planeerimiseks, saate teada ettevõtluse alustamise ja arendamise seadusandlusest, õpite tundma riskianalüüsi […]
Kursusel õpivad õppijad tundma projektijuhtimise aluseid erinevat tüüpi ettevõtetes. Nad omandavad teadmised ja oskused, mis on vajalikud projektide koordineerimiseks ja nende integreerimiseks ettevõtte igapäevategevusse. ÕPPEKAVARÜHMValdkond: Ärindus, haldus ja õigus; Suund: […]
Selle kursuse läbides omandavad õppijad põhiteadmised kaubandus-, töö-, lepingu- ja võlaõiguse valdkondades ning õpivad neid praktikas rakendama. Nad arendavad oskusi õigusteenuste haldamiseks ja klientide esmaseks nõustamiseks, sh menetlusdokumentide selgitamiseks, tähtaegade […]
Kursus annab vajalikud teadmised ja oskused kindlustusklientide teenindamiseks, sh nõustamiseks kindlustusandja, kindlustusvõtja või kindlustusvahendaja esindajana. ÕPPEKAVARÜHM Valdkond: Ärindus, haldus ja õigus; Suund: Ärinduse ja haldusRühm: Rahandus, pangandus ja kindlustus ÕPPEKAVA […]
Hotelli administraator vastutab kogu hotelli majandusliku juhtimise eest ja on võimeline operatiivselt lahendama probleeme ja päringuid, mis on seotud klientide teenindamisega – alates meeskonna juhtimisest kuni kõrgklassilise teeninduse tagamiseni. Programm […]
Bi-Info Koolitus MTÜ reg.nr. 80370202.
Täiskasvanute koolitus- ja täiendõppekeskus.
Eesti Hariduse Infosüsteemis registreerimisnumber 241182