Tööprotsesside koordinaator

Tööprotsesside koordinaator

Kogu Koolituskalender >>

Kestus: 130 ak.tundi
Algõppe
Õpetaja:

Teave tulemas.

Lähimad alustamiseks kuupäevad:

Teave tulemas.
Võtke meiega ühendust lisateabe saamiseks.

See kursus annab sulle kõik vajalikud teadmised ja oskused, et olla oma organisatsioonis hädavajalik lüli, kes suudab hallata nii sisekommunikatsiooni, dokumentide haldust kui ka projektide juhtimist. See kursus pakub terviklikku lähenemist ja valmistab sind ette mitmekülgseteks ülesanneteks, mis tagavad sujuva töövoo ja organisatsiooni eesmärkide saavutamise.

ÕPPEKAVA RÜHM

Valdkond: Sotsiaalteadused, ajakirjandus ja infolevi
Suund: Ajakirjandus ja teave
Rühm: Raamatukogundus, teave, arhiivindus


ÕPPEKAVA KOOSTAMISE ALUS
Kutseharidusstandard. Vastu võetud 26.08.2013 nr 130. Määrus kehtestatakse kutseõppeasutuse seaduse § 22 alusel.


KOOLITUSE EESMÄRK

See kursus avab teile ainulaadse võimaluse sukelduda maailma, kus dokumendihalduse juhtimine, tööõigus ja arhiivindus saavad teie professionaalse pädevuse võtmeelementideks. Omandate protsesside optimeerimise oskused, muutute oluliseks lüliks projektide edukas elluviimises ja suurendate oma rolli juhtimises ja töökorralduses.

Kursuse eesmärk on avada sulle uks põnevasse maailma, kus asjaajamine, tööõigus ja arhiivindus saavad sinu igapäevatöö kindlaks aluseks. Siin omandad sa mitte lihtsalt teadmisi, vaid praktilisi oskusi, mis muudavad sind tõeliseks strateegiks. Õpid, kuidas juhtida operatsioone ja optimeerida töövoogusid nii, et iga projekt jookseb nagu kellavärk. Kas soovid teada, kuidas sinu panus saab olla võtmetähtsusega organisatsiooni sujuva toimimise tagamisel? Siis on see kursus just sinu jaoks!

KOOLITUSE TULEMUS

Koolituse lõppemisel õpilane:

  • Koostab dokumente, järgides hoolikalt vajalikke vormistusreegleid, et iga dokument oleks professionaalne ja laitmatu.

  • Tagab andmete usaldusväärse kaitse, kindlustades nende täieliku turvalisuse ja vastavuse õigusnormidele.

  • Korraldab arhiive nii, et iga dokument on tänu selgele säilitussüsteemile alati hõlpsasti leitav.

  • Planeerib ja koordineerib kohtumisi, hoides silma peal kõikidel ettevalmistusetappidel, et tagada edukas läbiviimine.

  • Organiseerib lähetusi, lahendades kõik logistilised küsimused, et iga reis oleks maksimaalselt mugav ja tulemuslik.

  • Hoidab partneritega usaldusväärseid suhteid, luues ja arendades vastastikku kasulikku koostööd.

  • Juhtib projekte, koostades põhjalikud plaanid ja jälgides nende täitmist, et kõik etapid saaksid õigeaegselt ellu viidud.

  • Viib läbi läbirääkimisi, keskendudes optimaalse lahenduse saavutamisele kõigi osapoolte jaoks.

  • Tagab tõhusa sisekommunikatsiooni, luues meeskonnas tingimused sujuvaks ja ühtseks koostööks.

  • Parandab pidevalt tööprotsesse, suurendades nende tõhusust ja parandades ajaplaneerimist.


SIHTGRUPP
See kursus on neile, kes armastavad korda ja süsteemsust. Oled see, kes muudab kaose sujuvaks töövooguks, kes märkab detaile ja tagab, et kõik jookseb õlitatult? Kui sulle meeldib olla organisatsiooni süda, siis on see kursus just sulle loodud!

 

TINGIMUSED KOOLITUSE ALUSTAMISEKS
Vajalik eeltingimus? Ainult keskharidus – sinu isiklik võtmekaart uute võimaluste maailma. Kui sul on see alus olemas, oled valmis sukelduma põnevasse arenguteekonda. 

KOOLITUSE ÜLDINE MAHT
Õppe kogumaht on 130 akadeemilist tundi, neist:

  • 80 akadeemilist tundi on teoreetilist õpet,
  • 50 akadeemilist tundi iseseisvat tööd.

Teoreetiline koolitus hõlmab: loenguid, arutelusid, modelleerimissituatsioone.

Iseseisev töö hõlmab:
Ülesannete täitmine, dokumentatsiooni koostamine, tööprotsesside analüüs ja optimeerimine. Projektiülesanded.

ÕPPESISU

Moodul 1. Dokumentide haldamise meistriklass  

  • Muuda dokumendihaldus tõeliselt meisterlikuks. Õpid, kuidas igat dokumenti algusest lõpuni täiuslikult hallata, alates nende loomisest kuni arhiveerimiseni, et kõik oleks alati korrektne ja täpne  
  • Andmekaitse professionaalsel tasemel. Saad teada, kuidas hoida tundlikud andmed turvaliselt ja vastavuses kõigi õigusaktidega  
  • Digitaalsete süsteemide tõhus kasutamine. Kuidas kasutada kaasaegseid lahendusi, et muuta igapäevane töö sujuvaks ja tulemuslikuks  
  • Kirjavahetus, mis avaldab muljet. Õpi koostama ametlikke kirju ja hallama kogu ettevõtte kirjavahetust, et tagada täpsus ja kiirus
  • Kalendri haldamine ja ajaplaneerimine. Omandad oskused, kuidas planeerida kohtumisi ja juhtida kalendreid, et ajakava oleks alati sujuv ja hästi organiseeritud
  • Andmebaaside loomine ja haldamine. Õpid looma ja haldama täpseid andmebaase, mis hoiavad kõik vajalikud andmed alati kergesti kättesaadavad ja ajakohased


Moodul 2. Arhiivitöö ja digitaalarhiivi haldamine  

  • Arhiivid, mis on alati korras ja süsteemselt organiseeritud. Õpi, kuidas arhiive korraldada nii, et iga dokument on hõlpsasti leitav ja säilitustähtaegadest kinni peetud  
  • Digitaalarhiivi loomine ja haldamine. Saad teada, kuidas digiteerida ja hallata dokumente, et muuta arhiivide haldus sujuvaks ja tänapäevaseks  
  • Protokollide loomine ja säilitamine. Õpid koostama ja säilitama koosolekute protokolle, et tagada nende täpsus ja kasutusvalmidus tulevikus  
  • Dokumentide liikumise koordineerimine. Kuidas tagada, et kõik vajalikud dokumendid jõuavad õigeaegselt ja täpselt sihtkohta


Moodul 3. Sisekommunikatsioon ja koostöö  

  • Sujuv ja tulemuslik sisekommunikatsioon. Õpi, kuidas tagada efektiivne suhtlus meeskonna ja osakondade vahel, et teave liiguks õiges tempos ja õiges vormis  
  • Kohtumiste ja koosolekute korraldamine. Õpid kavandama ja koordineerima koosolekuid nii, et iga detail oleks läbimõeldud, alates tehnikast kuni materjalideni  
  • Tõhus suhtlus välispartneritega. Kuidas luua ja säilitada tugevaid suhteid välispartneritega, kasutades tõhusaid strateegiaid koostöö edendamiseks  
  • Koosoleku teenindus ja logistika. Tagad, et koosolekutel on olemas vajalik tehnika ja osalejatele pakutakse professionaalset teenindust


Moodul 4. Projektijuhtimine ja töövoogude optimeerimine  

  • Projektijuhtimine, mis viib eduni. Õpid, kuidas kavandada ja juhtida projekte, hoides kõik tegevused õigel rajal ja tagades projekti sujuva kulgemise  
  • Ressursside ja aja efektiivne haldamine. Saad teada, kuidas juhtida ressursse ja tähtaegu nii, et iga projekt valmib õigeks ajaks ja maksimaalselt tõhusalt  
  • Firmaürituste korraldamine, mis jätavad mulje. Õpid, kuidas korraldada ettevõtte sisemisi ja väliseid sündmusi, alates logistikast kuni meelelahutuse organiseerimiseni


Moodul 5. Suhtlemisoskused ja avalik esinemine  

  • Veenev ja selge suhtlemine. Omandad oskused, kuidas suhelda nii meeskonnas kui ka klientidega täpselt ja enesekindlalt  
  • Meeldejääv esinemine. Õpid esinemise tehnikaid, et esineda kindlalt ja veenvalt nii väikesele meeskonnale kui suurele publikule  
  • Professionaalne telefonisuhtlus. Õpid, kuidas pidada telefonikõnesid professionaalselt ja tagada tõhus suhtlus läbi telefoni  
  • Edukad läbirääkimised. Omandad strateegiad, kuidas pidada keerulistes olukordades läbirääkimisi ja saavutada parim võimalik tulemus  
  • Rahvusvaheline suhtlemine ja kultuuride mõistmine. Õpid ületama keelelisi ja kultuurilisi erinevusi, et tagada edukas rahvusvaheline suhtlus


Moodul 6. Ajajuhtimine ja töökeskkonna tõhustamine  

  • Ajaplaneerimise ja efektiivsuse meistriks. Omandad ajaplaneerimise ja prioriteetide seadmise oskused, et tagada maksimaalne produktiivsus  
  • Positiivse ja toetava töökeskkonna loomine. Kuidas luua motiveeriv ja produktiivne keskkond, kus kõik tunnevad end väärtuslikuna ja inspireerituna  
  • Juhi ajakava professionaalne haldamine. Õpid, kuidas hallata juhi ajakava ja kohtumisi, et tagada tähtsate ülesannete sujuv ja õigeaegne täitmine  
  • Tasakaal töö ja eraelu vahel. Saa praktilisi nõuandeid, kuidas hoida töö ja eraelu harmoonilises tasakaalus, et säilitada nii vaimne kui füüsiline heaolu  
  • Ootamatute olukordade lahendamine. Õpid, kuidas kiiresti ja tõhusalt reageerida ootamatutele ülesannetele ja hoida töövoog stabiilsena


*Teemade käsitlemise järjekord võib muutuda. Teemade järjekord määratakse kindlaks õppeplaaniga, mis antakse õpilasele enne koolituse algust.

KOOLITAJA KVALIFIKATSIOON
Kõrgharidus, töökogemus õpetataval alal ja töökogemus õpetajana.

SOOVITATAV KIRJANDUS

1. Riigi Teataja – seadusandlus, teemakohased normatiivaktid.
2. Tööõigus ja personalitöö käsiraamat. Lea Laarmann
3. Sekretäri ja juhiabi käsiraamat. Kaire Saarep
4. Eesti Juhtide Liit (EJL). www.ejl.ee
5. Asjaajamise käsiraamat. Tõnu Saaristo
6. The Effective Executive. Peter Drucker
7. Coursera www.coursera.org

ÕPPEPROTSESS

ÕPIKESKKOND JA ÕPPEVAHENDID
Bi-Info õppekeskuse õppeklassid asuvad Tallinnas aadressil Vilmsi 47. Kõik kasutatavad õppeklassid vastavad tööohutuse ja töötervishoiu nõuetele, nad on piisava valgustusega, üldventilatsiooni ja konditsioneeridega.
Õppeklassid on varustatud kaasaegsete õppevahenditega ( ekraan, dataprojektor, arvuti, tahvel jne). Õpperuumides on Internet, WI-Fi on koolitusel osalejatele tasuta. Mugavaks pikaajaliseks viibimiseks on õppekeskuses olemas abiruumid – garderoob, tualetid, köögiblokk kohvimasinaga, soe ja külm vesi, mikrolaineahi toidu soojendamiseks, nõudepsumasin, nõud ning kohvi- ja teetarvikud. Õppekeskuse lähedal on mõned ühistoitlustusettevõtted ja toidukauplus.

Õppekeskus asub liftita hoone teisel korrusel. Piiratud liikumisvõimega isikutele eraldi sissepääsu ei ole, kuid teatud juhtudel võime korraldada kursused mugavamas kohas või online’is. Palun pöörduge meie poole selle probleemi lahendamiseks.

Lokaut olukorra puhul ja muude vääramatu jõu asjaolude korral või kokkuleppel Õppekeskusega võib õppetöö osaliselt toimuda distantsõppena (ZOOM, MS, TEAMS).

ÕPPEMEETODID
Kursus on üles ehitatud teoreetiliste ja praktiliste õppuste vormis, mis on ühendatud õppekava teemade kaupa. Õppemeetodid: aktiivsed loengud, diskussioonid, rühmatööd, situatsioonide modelleerimine ja lahendamine, rolliülesanded, vajaduse korral töö temaatilise tarkvaraga.

ÕPPEMATERJALID
Õppejõu algatusel võidakse koolituse ajal anda õpilastele jaotusmaterjale paberil ja/või elektroonilisel kujul, videomaterjale ja/või õppefilme.
Õppematerjalid on kõikidele õpilastele tasuta.
Enamikul juhtudel võivad õpilased teha foto- ja videosalvestusi, kui see ei lähe vastuollu õpetaja nõudmistega autori materjali konfidentsiaalsuse tagamiseks.

HINDAMISMEETODID JA KOOLITUSE LÕPETAMISE TINGIMUSED

Õppetöö käigus täidavad õpilased praktilisi ja situatsiooniülesandeid või iseseisvaid ülesandeid, saades nende kaudu õpetajalt suulist või praktilist tagasisidet.
Praktilist koolitust hindab iga päev koolitaja. Hindeid antakse sooritatud praktiliste tööde eest koolitus päevikus. Hindamissüsteem: suurepärane (5), hea (4), rahuldav (3), mitterahuldav (2). Mitterahuldava hinde korral on õpilane kohustatud seda kokkuleppel koolitajaga parandama.
Lõputunnistusele lubatakse üliõpilased, kes on osalenud vähemalt 75% kursusest, on saavutanud kavandatud õpiväljundid ja kellel ei ole õppepäevikus mitterahuldavaid hindeid.

Õppetöö lõpul sooritab õpilane kokkuvõtva atestatsioonina eksami:
– teoreetilise testi paberkandjal või elektroonilisel kujul.
– praktiline ülesanne, mis näitab kandidaadi oskusi.
Lõpueksam loetakse sooritatuks, kui õpilane on õigesti vastanud vähemalt 75% testiküsimustest ja sooritanud praktilise ülesande hindega “rahuldav” või kõrgem.

VÄLJASTATAVAD DOKUMENDID
Õpilastele, kes on võtnud osa õppetööst 75% ulatuses ning kes on saavutanud õppekavas kehtestatud tulemused ja edukalt sooritanud atesteerimise, antakse välja vastav Tunnistus.

Õpilastele, kes on võtnud osa õppetööst vähemalt 50% ulatuses, kuid ei ole läbinud õppetööd õppekavas nõutud mahus või ei ole sooritanud atestatsiooni ning ei ole saavutanud õppetöös ettenähtud tulemusi, väljastatakse päringu korrral Tõend õppetööst osavõtu kohta, näidates ära läbitud õppemahu.

KOOLITUSE HIND JA REGISTREERIMINE

HIND: 1980 € + KM
Kui tasute koolituse eest eraisikuna, siis saate paluda tulumaksu tagastust.

REGISTREERIMINE
Koolitusele saate registreerida, kasutades üht allpooltoodud võimalustest:

1) kursuse registreerimisvormi küljetulbal.
2) e-postiga aadressile bigkoolitus@gmail.com
3) helistades numbrile +372 507 36 42

Registreerimiseks tuleb tingimata näidata järgmised andmed:

  • Õpilase ees- ja perekonnanimi
  • Isikukood (EV mitteresidendid ja isikukoodi mitteomavad isikud märgivad sünnikuupäeva).
  • Kursuse nimetus
  • Õppekeel
  • Õppetöö alguse kuupäev
  • Kontaktandmed: telefon, õpilase või teda esindava isiku meiliaadress.


LISATEENUSED

Parkimine Torupilli Selveri juures – “Pargi & reisi“. Tingimustega saate tutvuda siin>>

*Korraldaja jätab endale õiguse teha vajaduse korral muudatusi õppekavas ja tunniplaanis.

Programm on kinnitatud: 05.09.2024
Kohalik reg.nr B-2411
1980 + KM

Bi-Info Koolitus MTÜ on
Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Kui teil on küsimusi,
helistage +372 507 36 42
või kirjutage
bigkoolitus@gmail.com