Ettevõtte finantsjuhtimine (Online-kursus)

Ettevõtte finantsjuhtimine (Online-kursus)

Kogu Koolituskalender >>

Kestus: 130 ak.tundi
Toimumise viis: Veebiõpe
Tüüp: Algõppe
Lähimad alustamiseks kuupäevad:
  • 15.07 - 22.10.2025
  • 12.08 - 18.11.2025

Osalejad saavad teadmisi ja oskusi efektiivseks finantsjuhtimiseks: eelarvestamisest finantsanalüüsini, finantsstabiilsuse optimeerimise ja ettevõtte kasvu tagamiseks. Sobib ettevõtjatele, meeskonnajuhtidele, projektijuhtidele ja finantshuvilistele.

ÕPPEKAVA RÜHM

Valdkond: Ärindus, haldus ja õigus;

Suund: Ärinduse ja haldus;

Rühm: Rahandus, pangandus ja kindlustus.

ÕPPEKAVA KOOSTAMISE ALUS

Ärikorralduse spetsialist, tase 5 (kompetentsid B3.5; B3.6).

Raamatupidaja, tase 5 (kompetentsid B2.1-B2.3).

KOOLITUSE EESMÄRK

Tagada põhiteadmiste ja -oskuste omandamine ettevõtte finantsjuhtimisega seotud ülesannete lahendamiseks.

KOOLITUSE TULEMUS

Koolituse lõppemisel õpilane:

  • Omab teadmisi ettevõtte finantsjuhtimise valdkonnas
  • Rakendab praktikas peamisi juhtimise seadusi
  • Analüüsib ja korrigeerib ettevõtte eelarvet
  • Oskab teha koostööd krediidiasutustega ja leida finantseerimisallikaid
  • Kujundab ja jagab ettevõtte kasumit.

 

SIHTGRUPP

Äriomanikud, kellel puuduvad põhjalikud teadmised finantside valdkonnas; algajad ja kogenud ettevõtjad, projektide juhid ja meeskonnaliidrid, kes huvituvad finantsidest.

ÕPPEFORMAAT

Õpe toimub sünkroonselt – õpetajaga reaalajas veebikonverentsi platvormide (Zoom, Teams, Google Meet jmt) kaudu.

Mõned õppetunnid või nende osad võivad toimuda videosalvestistena ning olla esitatud

videomaterjalide, elektrooniliste õppematerjalide, testide või muude ülesannete kujul.

Asünkroonsete ülesannete puhul on tagatud nii õpetaja konsultatsioon kui ka tagasiside

Võimalik on korraldada ka eraldi kontaktõppe üritusi, kui see aitab õpieesmärkide saavutamisel.

TINGIMUSED KOOLITUSE ALUSTAMISEKS

Vajalik on keskhariduse olemasolu

Veebiõppes osalemiseks on vajalik:

  • arvuti (või muu seade) kaamera ja mikrofoniga
  • stabiilne internetiühendus
  • ligipääs veebikonverentsiplatvormidele (Zoom, Teams, Google Meet vms)

KOOLITUSE ÜLDINE MAHT

Õppe kogumaht on 130 akadeemilist tundi, neist:

  • 40 akadeemilist tundi on teoreetilist õpet,
  • 80 akadeemilist tundi praktilist õpet,
  • 10 akadeemilist tundi iseseisvat tööd.

Teoreetiline õpe hõlmab:

loengud, arutelud ja diskussioonid, olukordade modelleerimine, seadusaktide

uurimine.

Praktiline õpe hõlmab:

situatsioonilised ülesanded, töö dokumentidega.

Iseseisev töö hõlmab:

kodutööd, äriplaani kirjutamine.

ÕPPESISU

1.Finantsjuhtimise ülesanded ettevõtte strateegiliste eesmärkide saavutamiseks. 10 tunnid.

2.Ettevõtte ressursside hindamine. 8 tunnid.

3.Ettevõtte finantsnäitajate planeerimine. Pikaajalised ja lühiajalised näitajad. 10 tunnid.

4.Ettevõtte eelarve koostamine. Eelarve struktuuri kujundamine. 10 tunnid

5.Kontroll ettevõtte eelarve täitmise üle. Raamatupidamise ülesanded eelarve kasutamise kontrollimisel. Eelarve täitmise jälgimine raamatupidamise programmis. 8 tunnid.

6.Ettevõtte finantsnäitajate analüüs. Eelarve täitmise analüüs. Eelarve korrigeerimine. 10 tunnid.

7.Ettevõtte juhtimisaruandlus: ülesanded, vormid, tagasiside. 10 tunnid.

8.Tootmiskulude struktuur. Toodangu omahinna alandamise ülesanded. 10 tunid

9.Koostöö krediidiasutustega. Finantseerimisallikate otsimine. 12 tunnid.

10.Kasumi kujundamine ja jaotamine. 12 tunnid.

11.Firma poolt makstavad maksud. 10 tunnid.

12.Firma finantstegevuse kindlustamine. 10 tunnid.

*Teemade käsitlemise järjekord võib muutuda. Teemade järjekord  määratakse kindlaks õppeplaaniga, mis antakse õpilasele enne koolituse algust.

LEKTORI KVALIFIKATSIOON

Kõrgharidus, töökogemus õpetataval alal ja töökogemus õpetajana.

SOOVITATAV  KIRJANDUS


Riigi Teataja – seadusandlus,  teemakohased normatiivaktid.

ÕPPEPROTSESS

ÕPIKESKKOND JA ÕPPEVAHENDID

Õppetöö toimub peamiselt veebipõhiselt, kasutades videokonverentsiplatvorme (Zoom, MS Teams, Google Meet jm). Osalejatele tagatakse ligipääs elektroonilistele õppematerjalidele, esitlustele, testidele ja muudele interaktiivsetele ülesannetele turvaliste digikanalite kaudu.

Kohapealsed auditoorsed tunnid toimuvad Bi-Info Õppekeskuse ruumides aadressil

Vilmsi 47, Tallinn. Kõik õpperuumid vastavad tervise- ja ohutusnõuetele, on varustatud

kaasaegse tehnikaga (sh demonstratsiooniekraanid, projektorid, arvutid, tahvlid jne)

ning neis on tagatud tasuta Wi-Fi ühendus.

Osalejate mugavuseks on olemas mitmed lisavõimalused ja puhkealad: garderoob,

tualettruumid, kööginurk koos kohvimasina, mikrolaineahju, joogiveeautomaadi, nõude

ja puhkenurkadega. Läheduses asuvad toidupoed ja söögikohad.

ÕPPEMEETODID

Kursus on üles ehitatud teoreetilistele ja praktilistele õppetundidele, mis on koondatud

teemade kaupa vastavalt õppekavale.

Kasutatavad meetodid hõlmavad aktiivloenguid ja veebiseminare, rühmaarutelusid ja

veebipõhiseid arutelusid, tööd paarides ja meeskondades, situatsioonide

modelleerimist, rollimänge, vajaduse korral erialase tarkvara kasutamist,

juhtumianalüüse ning individuaalseid ülesandeid.

Ülesannete formaadid ja suhtlusvormid on kohandatud kaugõppeks, võimaldades

osaleda ka valitud kontaktõppe tegevustes.

ÕPPEMATERJALID

Õppeprotsessi käigus võib õppejõu algatusel osalejatele jagada täiendavaid õppe- ja

videomaterjale ning/või õppefilme elektroonilisel kujul.

Kõik õppematerjalid on osalejatele tasuta.

Õppeprotsessi foto-, video- ja helisalvestamine on lubatud ainult juhul, kui on saadud

eelnev nõusolek nii koolitajalt kui ka kõigilt osalejatelt, kelle isikuandmed (sealhulgas

kujutis, hääl, avaldused) võivad salvestisele jääda.

Õppetundide salvestiste ja/või materjalide edastamine kolmandatele isikutele, kes ei

osale õppes, samuti nende avaldamine, levitamine, kopeerimine või muu kasutamine

ilma eelneva kirjaliku nõusolekuta õppejõult ja/või koolitusasutuselt on keelatud.

Koolitusasutusel on õigus teha õppetööst foto-, video- ja helisalvestisi sisekasutuseks,

sealhulgas kvaliteedikontrolli, metoodilise töö või õppejõudude täiendkoolituse

eesmärgil. Selliseid salvestisi kasutatakse üksnes ametlikuks otstarbeks, neid ei

edastata kolmandatele isikutele ega avaldata ilma õppijate eelneva nõusolekuta.

Erandiks on materjalide avaldamine, millel osalejad ei ole otseselt ega kaudselt

tuvastatavad.

HINDAMISMEETODID JA KOOLITUSE LÕPETAMISE TINGIMUSED

Õppetöö käigus täidavad õpilased praktilisi ja situatsiooniülesandeid või iseseisvaid ülesandeid, saades nende kaudu õpetajalt suulist või praktilist tagasisidet.

Praktilist koolitust hindab iga päev koolitaja. Hindeid antakse sooritatud praktiliste tööde eest koolitus päevikus. Hindamissüsteem: suurepärane (5), hea (4), rahuldav (3), mitterahuldav (2). Mitterahuldava hinde korral on õpilane kohustatud seda kokkuleppel koolitajaga parandama.

Lõpueksamile lubatakse õppija, kes on osalenud vähemalt 75% kursuse planeeritud õppetööst (sh auditoorsed, veebipõhised ja praktilised tegevused) ning kelle kursusepäevikus ei ole mittearvestatud ega mitterahuldavaid hindeid.

Õppetöö lõpul sooritab õpilane kokkuvõtva atestatsioonina eksami:

– teoreetilise testi elektroonilisel kujul.

– situatsiooniline ülesanne, mis näitab kandidaadi oskusi.

Lõpueksam loetakse sooritatuks, kui õpilane on õigesti vastanud vähemalt 75% testiküsimustest ja sooritanud situatsiooniline ülesande hindega “rahuldav” või kõrgem.

VÄLJASTATAVAD DOKUMENDID

Õpilastele, kes on võtnud osa õppetööst 75% ulatuses ning kes on saavutanud õppekavas kehtestatud tulemused ja edukalt sooritanud atesteerimise, antakse välja vastav Sertifikaat.

Õpilastele, kes on võtnud osa õppetööst vähemalt 50% ulatuses, kuid ei ole läbinud õppetööd õppekavas nõutud mahus või ei ole sooritanud atestatsiooni ning ei ole saavutanud õppetöös ettenähtud tulemusi, väljastatakse päringu korrral Tõend õppetööst osavõtu kohta, näidates ära läbitud õppemahu.

KOOLITUSE HIND JA REGISTREERIMINE

HIND: 1980 € (Hind sisaldab käibemaksu)

Kui tasute koolituse eest eraisikuna, siis saate paluda tulumaksu tagastust.

REGISTREERIMINE

Koolitusele saate registreerida, kasutades üht allpooltoodud võimalustest:

1) kursuse registreerimisvormi küljetulbal.

2) e-postiga aadressile bigkoolitus@gmail.com

3) helistades numbrile +372 507 36 42

Registreerimiseks tuleb tingimata näidata järgmised andmed:

  • Õpilase ees- ja perekonnanimi
  • Isikukood (EV mitteresidendid ja isikukoodi mitteomavad isikud märgivad sünnikuupäeva).
  • Kursuse nimetus
  • Õppekeel
  • Õppetöö alguse kuupäev
  • Kontaktandmed: telefon, õpilase või teda esindava isiku meiliaadress.

LISATEENUSED

Parkimine Torupilli Selveri juures – “Pargi & reisi“. Tingimustega saate tutvuda siin >>

*Korraldaja jätab endale õiguse teha vajaduse korral muudatusi õppekavas ja tunniplaanis.

Programm on kinnitatud: 19.06.2025
Kohalik reg.nr B-2507
2500 (Hind sisaldab käibemaksu)

Kui teil on küsimusi,
helistage +372 507 36 42
või kirjutage
bigkoolitus@gmail.com