Digiturundus

Digiturundus

Kogu Koolituskalender >>

Kestus: 160 ak.tundi
Toimumise viis: Klassiõpe
Tüüp: Algõppe
Lähimad alustamiseks kuupäevad:
  • 21.10.2025 - 30.01.2026
  • 05.11.2025 - 05.02.2026
  • 19.11.2025 - 27.02.2026
  • 03.12.2025 - 12.03.2026

Kursus varustab sind põhiteadmistega digiturundusest ja selle rakendamisest erinevates e-keskkondades. Omandad praktilised oskused turunduskampaaniate läbiviimiseks ja nende tulemuste analüüsimiseks.

ÕPPEKAVA RÜHM
Valdkond: Ärindus, haldus ja õigus
Suund: Ärindus ja haldus
Rühm: Turundus ja reklaam

ÕPPEKAVA KOOSTAMISE ALUS
(pole kehtivat kutsestandardit)

KOOLITUSE EESMÄRK
Kursuse eesmärk on anda õppijatele teadmised digiturunduse põhimõtetest ja e-keskkondadest ning oskused eri e-keskkondi kasutada digiturunduses ja hinnata digiturunduse tulemuslikkust.


KOOLITUSE TULEMUS

Koolituse lõppemisel õpilane:

  • Omab teadmisi digitaalturunduse alustest ja erinevate elektrooniliste platvormide mitmekesisusest edendamiseks.

  • Tunneb digitaalturunduskampaaniate läbiviimise meetodeid, sobivate platvormide valikut ja turundussõnumite edastamise viise nendes.

  • Kasutab erinevaid digitaalseid kanaleid toodete või teenuste edendamiseks, arvestades sihtrühma.

  • Valdab praktilisi oskusi digitaalturunduskampaaniate korraldamiseks ja tulemuste hindamiseks.

SIHTGRUPP
Sihtgrupp koosneb inimestest, kellel pole erialast turunduse haridust, kuid kelle töö nõuab digiturunduse teadmisi ja oskusi, nt turundusmeeskonnas töötamisel, projektijuhina või väikeettevõtjana.

TINGIMUSED KOOLITUSE ALUSTAMISEKS
Keskharidus


KOOLITUSE ÜLDINE MAHT

Õppe kogumaht on 160 akadeemilist tundi, neist:

  • 100 akadeemilist tundi on teoreetilist õpet,
  • 30 akadeemilist tundi praktilist õpet,
  • 30 akadeemilist tundi iseseisvat tööd.

Teoreetiline koolitus: hõlmab loenguid, arutelusid ja seminare
Praktiline koolitus hõlmab: praktilised ülesanded vastavalt antud juhistele.
Iseseisev töö hõlmab: kodutöid juhendaja juhiste järgi, teemakohase kirjanduse lugemine.
Iseseisev töö on õppeprotsessi lahutamatu osa.

ÕPPESISU

Moodul 1. Sissejuhatus digiturundusse

  • Digiturunduse ajalugu ja areng
  • Põhimõisted ja terminoloogia digiturunduses
  • Peamised digiturunduse kanalid ja nende roll
  • Meediaplaneerimise alused
  • Andmete tähtsus digiturunduses

Moodul 2. Sotsiaalmeedia ja sisuturundus

  • Sotsiaalmeediaplatvormide mitmekesisus ja arengusuunad
  • Profiilide, lehtede, gruppide, ürituste ja reklaamide loomine sotsiaalmeedias
  • Sotsiaalmeedia turundusstrateegia loomine ja rakendamine
  • Töö eripärad erinevatel platvormidel (Facebook, Instagram, LinkedIn, X/Twitter jt)
  • Sisu loomine ja kureerimine sotsiaalmeedia kanalites
  • Sotsiaalmeedia tegevuste analüüs ja tulemuste mõõtmine

Moodul 3. Veebilehtede loomine ja haldamine. Otsingumootoritele
optimeerimine (SEO) ja otsinguturundus (SEM)

  • Veebiplatvormide ja sisuhaldussüsteemide ülevaade
  • Veebilehe sisu loomine ja haldamine
  • Finantsplaneerimine veebilehtede haldamisel
  • Veebilehe optimeerimine ja haldusprotsessid
  • SEO põhialused: sise- ja välisoptimeerimine
  • Tehniline SEO: lehe kiirus, mobiilisõbralikkus ja andmestruktuur
  • Märksõnade kasutamine ja otsimine
  • Sisuturundus SEO toetamiseks
  • Sihtturunduse alused
  • SEO ja SEM tulemuste jälgimine ja analüüs

Moodul 4. E-posti turundus ja turundusprotsesside automatiseerimine

  • E-posti turunduse tööriistade ja platvormide ülevaade
  • Tellijate nimekirjade loomine ja segmentimine
  • Tulemuslike e-posti kampaaniate kavandamine
  • Automatiseerimise tööriistad ja protsesside optimeerimine
  • Sisu personaliseerimine ja dünaamilise sisu kasutamine
  • E-posti kampaaniate analüüs ja optimeerimine
  • Reeglid ja eetika e-posti turunduses

Moodul 5. Turundusanalüütika ja tulemuste mõõtmine

  • Veebianalüütika põhimõtted
  • Analüütikatööriistad: Google Analytics, Adobe Analytics
  • Klienditeekonna analüüs
  • Erinevate turunduskanalite tulemuslikkuse hindamine

Moodul 6. Strateegiline planeerimine digiturunduses

  • Digiturunduse strateegia kavandamine
  • Sihtrühma uurimine ja ostjapersoonade loomine
  • Konkurentsianalüüs ja turu-uuringud
  • Turunduseelarve planeerimine ja ressursside jaotamine

Moodul 7. Loovad ja innovaatilised lähenemised digiturunduses

  • Täiendatud ja virtuaalreaalsuse (AR/VR) kasutamine turunduses
  • Tehisintellekti rakendamine digiturunduses
  • Loov sisu ja lugude jutustamine (storytelling)
  • Interaktiivne turundus ja mängulised elemendid (gamification)
  • Uute platvormide ja tehnoloogiate uurimine
  • Katsetuste läbiviimine ja innovatiivsete lahenduste juurutamine reklaamikampaaniates

*Teemade käsitlemise järjekord võib muutuda. Teemade järjekord  määratakse kindlaks õppeplaaniga, mis antakse õpilasele enne koolituse algust.

ÕPPEJÕU KVALIFIKATSIOON
Kõrgharidus, töökogemus õpetataval alal ja õpetamiskogemus

SOOVITATAV  MATERJAL
1. Riigi Teataja – seadusandlus,  teemakohased normatiivaktid.
2. Reklaamiseadus. RT I 2008, 15, 108; RT I, 17.03.2023, 21.
3. Reklaam. Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet. URL:  https://ttja.ee/ariklient/ettevotlus/tarbijakaitsenouded-tegevusalale/reklaam.
4. Luik, Erti. (2014). E-tururnduse käsiraamat; e-raamat.

ÕPPEPROTSESS

ÕPIKESKKOND JA ÕPPEVAHENDID

Bi-Info õppekeskuse õppeklassid asuvad aadressil:  Tartu mnt. 43 (Scala City), 6 korrus, ruumid 6.2, 10128, Tallinn. Kõik õppeklassid vastavad töötervishoiu ja tööohutuse nõuetele – ruumid on piisava valgustuse, üldventilatsiooni ja konditsioneeridega.

Õpperuumid on varustatud kaasaegsete õppevahenditega (ekraan, dataprojektor, arvuti, tahvel jm). Ruumides on internetiühendus ning Wi-Fi on koolitusel osalejatele tasuta.

Pikaajaliseks ja mugavaks viibimiseks on õppekeskuses olemas abiruumid: garderoob, tualetid, kööginurk koos kohvimasina, sooja ja külma vee, mikrolaineahju, nõudepesumasina, nõude ning kohvi- ja teetarvikutega.

Õppekeskuse läheduses asub mitmeid toitlustusasutusi ja toidukauplusi.

Õppekeskus paikneb liftiga hoone kuuendal korrusel. 

ÕPPEMEETODID
Kursus on üles ehitatud teoreetiliste ja praktiliste koolituste vormis, mis on ühendatud õppekava teemade kaupa. Õppemeetodid: aktiivsed loengud, rühmatööd, arutelud ja praktiliste lahendamine ning töö digiturunduses kasutatavate e-keskkondadega.

ÕPPEMATERJALID

Õppejõu algatusel võidakse koolituse ajal anda õpilastele jaotusmaterjale paberil ja/või elektroonilisel kujul, videomaterjale ja/või õppefilme.

Õppematerjalid on kõikidele õpilastele tasuta.

Õppeprotsessi salvestamine (sealhulgas foto-, video- ja helisalvestamine) on lubatud ainult koolitaja ning kõigi nende osalejate eelneval nõusolekul, kelle isikuandmed (sh kujutis, hääl või ütlused) võivad salvestusele jääda.

HINDAMISMEETODID JA KOOLITUSE LÕPETAMISE TINGIMUSED

Õppetöö käigus täidavad õpilased praktilisi ja/või iseseisvaid ülesandeid, saades nende kaudu õpetajalt suulist või praktilist tagasisidet.

Praktiliste ülesannete lahendusi hindab koolitaja. Hindeid antakse sooritatud praktiliste tööde eest koolitus päevikus. Hindamissüsteem: suurepärane (5), hea (4), rahuldav (3), mitterahuldav (2). Mitterahuldava hinde korral on õpilane kohustatud seda kokkuleppel koolitajaga parandama.

Lõputunnistus väljastatakse õppijatele, kes on osalenud vähemalt 75% kursuse tundidest, saavutanud kavandatud õpiväljundid ning kellel ei ole õppepäevikus mitterahuldavaid hindeid.  

Õppetöö lõpus sooritab õppija kokkuvõtva atesteerimise eksami:

– esitanud käimasoleva digiturunduskampaania analüüsi, teinud seminaridse lühiesitlusi (kuni viis minutit) ning osalenud aruteludes.

– loonud ühe digiturunduse kampaania.

Lõpueksam loetakse sooritatuks, kui õpilane on õigesti vastanud vähemalt 75% testiküsimustest ja sooritanud praktilise ülesande hindega “rahuldav” või kõrgem.

VÄLJASTATAVAD DOKUMENDID
Õpilastele, kes on võtnud osa õppetööst 75% ulatuses ning kes on saavutanud õppekavas kehtestatud tulemused ja edukalt sooritanud atesteerimise, antakse välja vastav Tunnistus

Õpilastele, kes on võtnud osa õppetööst vähemalt 50% ulatuses, kuid ei ole läbinud õppetööd õppekavas nõutud mahus või ei ole sooritanud atestatsiooni ning ei ole saavutanud õppetöös ettenähtud tulemusi, väljastatakse päringu korral Tõend õppetööst 

KOOLITUSE HIND JA REGISTREERIMINE

HIND: 2415,60 € (Hind sisaldab käibemaksu)
Kui tasute koolituse eest eraisikuna, siis saate paluda tulumaksu tagastust.

REGISTREERIMINE
Koolitusele saate registreerida, kasutades üht allpooltoodud võimalustest:
1) kursuse registreerimisvormi küljetulbal.
2) e-postiga aadressile bigkoolitus@gmail.com
3) helistades numbrile +372 507 36 42

Registreerimiseks tuleb tingimata näidata järgmised andmed:

  • Õpilase ees- ja perekonnanimi
  • Isikukood (EV mitteresidendid ja isikukoodi mitteomavad isikud märgivad sünnikuupäeva).
  • Kursuse nimetus
  • Õppekeel
  • Õppetöö alguse kuupäev
  • Kontaktandmed: telefon, õpilase või teda esindava isiku meiliaadress.

LISATEENUSED
Parkimine Torupilli Selveri juures – “Pargi & reisi“. Tingimustega saate tutvuda siin >>

*Korraldaja jätab endale õiguse teha vajaduse korral muudatusi õppekavas ja tunniplaanis.

Programm on kinnitatud: 08.04.2024
Kohalik reg.nr B-2408
2415.60 (Hind sisaldab käibemaksu)

Õppegraafik koostatakse iga õpperühma jaoks individuaalselt, arvestades kõigi õppijate osalemise võimalusi.

Kui teil on küsimusi,
helistage +372 507 36 42
või kirjutage
bigkoolitus@gmail.com